Üst

2026-2027 Sezonu Kadro Yapılanması Ve Transferler

Redd Trabzon da kalmış
Sen neydiği belirsiz turnuvada olacaksın.
Adam Eurocup oynayacak güzel sezon geçirirse asvel paris red star gibi takımlar alır eurolegue oynar,
Sistemi işleyişi sevmesem de futbolun şampiyonlar ligi sonuçta.
 
Ercan Osmani 75 milyon liraya Efes ile yeniden anlaşmış. Böyle paralar oldukça işimiz çok zor.
 
madem bize gelmeyecek en azından EuroLeague takımlarına gitseydi. kötü oldu bizim için. heleki trabzonun BCL'de rakibimiz olma ihtimali varken
Eurocup'a gidecekler. Bence o yüzden kaldı. Capuin'i de aldılar ayrıca.
 
2 sponsor lazım vergiden vs dusebilecek güçlü şirketler var.
Vergiden düşme kalktı. Galatasaray'a para vermekten çekinmeyecek Galatasaraylı zengin lazım. Bahsi geçen para sezon başı para mı?
Transfer haberlerine bakıyorum içim daha da sıkılıyor. Hedefiniz yoksa açıklayın NBA Europa ile oyalamayın taraftara en azından salon inşaatı bitene kadar "Adım Hıdır, elden gelen budur" deyin.
 
Vergiden düşme kalktı. Galatasaray'a para vermekten çekinmeyecek Galatasaraylı zengin lazım. Bahsi geçen para sezon başı para mı?
Transfer haberlerine bakıyorum içim daha da sıkılıyor. Hedefiniz yoksa açıklayın NBA Europa ile oyalamayın taraftara en azından salon inşaatı bitene kadar "Adım Hıdır, elden gelen budur" deyin.
Vergiden düşme kalkmamıştır diye tahmin ediyorum. Çünkü o kalkarsa ne efes bu kadar büyük yatırım yapar ne de doğru düzgün sponsor bulabilirler diğer kulüpler.. Kesin mi bu kalkması mevzusu?
 
Vergi iadesi kalkmadı arkadaşlar. Eğer şube şirketleşirse bu avantajı sadece o şube kaybeder. Kalksa bile sponsorluklar bitmez. Uluslar arası çalışan ve yıllık devasa reklam bütçeleri olan firmalar bu reklam bütçelerinin bir kısmı ile yine sponsor olurlar. Tabii eskiye oranla sponsor bulmak aşırı zorlaşır. Daha da kötüsü sponsorluklar bulunsa bile ancak büyük ilgi gören dallara ve başarıya endeksli olur. Zira reklamın amacı budur. Görünür olmak. CL, EL harici diğer turnuvalara sponsorluk bulmak daha çok gönül işi olur, kâr amacı gütmeyen zengin bulmak gerekir.
 
Vlademir micov ile yollar ayrılıyor.
 
Şimdi yapılması gereken Micov'un anlaştığı isimler ile yolu bir şekilde ayırmak olmalı.
 
Micov yerine Özgün Önver konuşuluyor. Bu kadar çabuk Micov'dan vazgeçmek büyük hata.
 
Buraya yazilan hersey X'de gozukuyor ondan yazayim mi bilemedim ama bilgilendireyim; Wilbekin ile birsey duymadım yazmıştım sonra anlasildi yazdım burada biliyorsunuz simdi iptal oldu anlasma cunku Micov ve Pozzecco istedi lakin yeni yöneticimiz iptal etti...
Bunun üzerine ilk bir anlaşmazlık oluştu sonra Mert Bey Micov ile görüşmek istedi transfer konusunu, kendisi gelecek görüşülecek duruma gore bir yol çizilecek.
Herkes gitti Micov diyor ama daha öyle birsey yok konuşma sonrasi gidebilirde devam da olabilir yazayim buraya da bilgi kirliliği olmasin ama Mert Bey iddialı isimler istiyor bunu da belirtti.
 
Buraya yazilan hersey X'de gozukuyor ondan yazayim mi bilemedim ama bilgilendireyim; Wilbekin ile birsey duymadım yazmıştım sonra anlasildi yazdım burada biliyorsunuz simdi iptal oldu anlasma cunku Micov ve Pozzecco istedi lakin yeni yöneticimiz iptal etti...
Bunun üzerine ilk bir anlaşmazlık oluştu sonra Mert Bey Micov ile görüşmek istedi transfer konusunu, kendisi gelecek görüşülecek duruma gore bir yol çizilecek.
Herkes gitti Micov diyor ama daha öyle birsey yok konuşma sonrasi gidebilirde devam da olabilir yazayim buraya da bilgi kirliliği olmasin ama Mert Bey iddialı isimler istiyor bunu da belirtti.
İddialı isimler kimler? Ve bunun için bütçe var mı?
 
Micov yerine Özgün Önver konuşuluyor. Bu kadar çabuk Micov'dan vazgeçmek büyük hata.
Bence çok doğru bir tercih olur. Manisa hep çok iyi yabancılar seçti. En büyük etki de Özgün bey olduğu söyleniyordu.
 
İddialı isimler kimler? Ve bunun için bütçe var mı?
Butce var cift haneli milyon euro uzeri olacak bu sene, bana söylenen daha once de yazdım en az 2 Eurolig oyuncusu 1 ust duzey yerli; gorecegiz alinir alinmaz ama düşünce o yönde.
 
Butce var cift haneli milyon euro uzeri olacak bu sene, bana söylenen daha once de yazdım en az 2 Eurolig oyuncusu 1 ust duzey yerli; gorecegiz alinir alinmaz ama düşünce o yönde.
26-27 bütçesi 668 milyon lira olarak açıklandı zaten ama bu sadece oyuncu maaşları değil.
 
Buraya yazilan hersey X'de gozukuyor ondan yazayim mi bilemedim ama bilgilendireyim; Wilbekin ile birsey duymadım yazmıştım sonra anlasildi yazdım burada biliyorsunuz simdi iptal oldu anlasma cunku Micov ve Pozzecco istedi lakin yeni yöneticimiz iptal etti...
Bunun üzerine ilk bir anlaşmazlık oluştu sonra Mert Bey Micov ile görüşmek istedi transfer konusunu, kendisi gelecek görüşülecek duruma gore bir yol çizilecek.
Herkes gitti Micov diyor ama daha öyle birsey yok konuşma sonrasi gidebilirde devam da olabilir yazayim buraya da bilgi kirliliği olmasin ama Mert Bey iddialı isimler istiyor bunu da belirtti.
Micov ayrılmış haberi çıktı?
 
Micov yerine Özgün Önver konuşuluyor. Bu kadar çabuk Micov'dan vazgeçmek büyük hata.
gitmesi için daha ne yapması gerekiyor? luka mitrovic yetmez kendine de lisans çıkarıp senelik 500k kontrat yapsa içimiz rahat şekilde gönderebilir miyiz? hayır sanki buraya gelmeden çok büyük başarıları vardı burada eğrisi doğrusuna denk gelmedi gibi lanse ediliyor.

küme düşme hattında bıraktığı takım kendinden sonra 2 eklemeyle ligde kaldı bizimkinin buradaki 2 eklemesi de ne halde kaç dakika aldı görüyoruz. muhtemel dizleri patlamış olan pierre ve wilbekin için yakmayı düşündüğü 2m$’a yakın parayı hiç söylemiyorum bile. bir daha salona dahi alınmamalı
 
Bir daha söyleyeyim gorusme bu aksam; Mert Bey cok agresif girmek istiyor anlaşılırsa devam eder...
 
Geri