Buraya yazilan hersey X'de gozukuyor ondan yazayim mi bilemedim ama bilgilendireyim; Wilbekin ile birsey duymadım yazmıştım sonra anlasildi yazdım burada biliyorsunuz simdi iptal oldu anlasma cunku Micov ve Pozzecco istedi lakin yeni yöneticimiz iptal etti...
Bunun üzerine ilk bir anlaşmazlık oluştu sonra Mert Bey Micov ile görüşmek istedi transfer konusunu, kendisi gelecek görüşülecek duruma gore bir yol çizilecek.
Herkes gitti Micov diyor ama daha öyle birsey yok konuşma sonrasi gidebilirde devam da olabilir yazayim buraya da bilgi kirliliği olmasin ama Mert Bey iddialı isimler istiyor bunu da belirtti.