Sedat Duman
Kayıtlı Üye
hele şükür..o zaman yarın efesi tutuyoruz..en azından ön eleme oynayacağız..geçen seneki gibi katılabiliriz eurolige
Şimdi beşiktaş finale kaldığı için öneleme oynayacak. Peki Efes şampiyon oldu (Zor ihtimal) o zaman biz ve beşiktaş öneleme mi oynayacak ?
Bu sitenin çalışmasını sağlamak için temel çerezleri ve deneyiminizi geliştirmek için isteğe bağlı çerezleri kullanıyoruz.