Onur Yavuz' Alıntı:
Toshiba Müşteri Hizmetleri sağ olsun çok ilgilendi! İlgili kaydı alıp eğer ürün bizim servislerimize arıza nedeniyle gelirse size teslim ederiz dediler. Onun haricinde kendilerinin yapabileceği bir şey yokmuş.
Ayrıca LAN MAC numarasını savcılığa bildirirsem bilgisayardan internete girilmesi halinde bulunabileceğini söylediler. Yalnız ne kadar doğru bilmiyorum LAN MAC numarası kırdırılabiliyormuş.
Bu bilgilerin üzerine dilekçe ile savcılığa başvurdum ama onlar da dilekçeyi karakola vermem gerektiğini söylediler. Bu bürokraside dizüstü bulunursa...
Ey markalar markası Toshiba bu hallere de mi düştün?
Notebook açılışında kullanıcılarına(müşterilerine) yaptırdığın zorunlu ürün kaydı ne işe yarıyor ?
Lafa gelince mangalda kül bırakmıyor,reklam üstüne reklam yapıyorsunuz.
Ama kullanıcılarınız sizden hizmet bekliyor,ilgi-alaka,çözüm bekliyor.
Toshiba ile ilgili artık ciddi soru işaretleri var kafamda.
Eskiden markaydı ve iyi ürün üretir,müşterilerinin sorunlarını çözümlerdi.
Şimdi hala marka ama iyi ürün yaptığı konusuna katılmıyorum.Bununla beraber teknik servis,müşteri hizmetleri konularında da oldukça seviyesizler.
Yakın bir akrabamın dizüstü bilgisayarı 3. kez içerisinden gelen anormal sesten dolayı servise götürüldü.Cumartesi günü bizzat oraya teslim eden kişi olarak ben alacağım cihazı. Bakalım şimdi hangi parçasını değiştirdiler...
Hard-disk,DVD-RW,fanlar değişti. Bununla beraber beceriksiz personel tarafından tuş takımlarının içine edildi. Eee teknik servisinde stajyer öğrencileri de gördükten sonra daha fazla bilgi sahibi,fikir sahibi olabiliyoruz bu konuda.
Bundan sonra notebook alacaklara HP tavsiye ederim.
Hiç sorun çıkartmıyor demiyorum,elektronik üründür sorun çıkarması doğal.
Ama bu sorunu çözebilmek ve vasıflı teknik elemanlara sahip olmak yeterli oluyor.Ben şahsen HP'de çalıştığım müddetçe çözülemeyen sorun,beceriksiz teknik eleman ve ilgisiz müşteri temsilcileri ile karşılaşmadım...