Üst

2026-2027 Sezonu Kadro Yapılanması Ve Transferler

Kağıt üstünde kurulan kadro harika, tabi parkeye nasıl yansıyacak o da hocaya kalmış. Karşı tarafın da transferleri gördükten sonra hedef daha net belli olur. Şimdiden bütün kupaların favorisiyiz demek şımarıklık olur.
 
Mantık çerçevesinde görünmüyor.
Burke alsak efsane bir hamle olur fenerbahçe Emmayı ikna edip gercekten iyi kıtadışı hamleleri yaparsa işimiz zor gibi. Fenerin iyi kitadisi oyunculsrla anlastigi soyleniyor ardarda aciklayacaklarmis deniyor doğru mu?
 
Bade Kaya bir şeyler salladı ortaya ama ben ciddiye almıyorum kendisini.
 
Kağıt üstünde kurulan kadro harika, tabi parkeye nasıl yansıyacak o da hocaya kalmış. Karşı tarafın da transferleri gördükten sonra hedef daha net belli olur. Şimdiden bütün kupaların favorisiyiz demek şımarıklık olur.
Acaba Ekrem hoca geri döner mi veya rachid hoca gelir mi kurulan kadro iyi doğru gidiyor
 
Transfer bitti. Burke yazıp durmayın.
 
Son düzenleme:
selamlar, uzun süredir kadın basketbolu takip etmiyorum. Bu seneki takım Taurasi, Alba, Fowles, Tina Charles'lı takımdan daha mı iyi?
Rus takımları yok. İspanya ve diğer Avrupa takımları hep küçüldüler.. En güçlü rakip şikeciler var. Hatta bu yıl onların da küçülme durumu var..
 
Defne Burke çok zor ÇBK başkanının nasıl bir karaktersiz olduğu ortada ayrıca Burke onların en iyi oyuncusu kolay kolay salmazlar ama herseye rağmen onu alırsak artık ligi garantileriz. Bide koc işi var kaç aydır Meziane'yi bekliyoruz. İyi hoca aslında ama gecen gün onun WNBA istatistiğine baktığımda pek iç açıcı olmadığını gördüm her maç yeniliyor ve hâlâ yenilmeye devam ediyor. Umarım bu sonuçlar Meziane'den değil WNBA'in zorluğundan ve Connecticut Sun'ın diğer WNBA takımlarına göre kadro olarak güçsüz olmasından kaynaklanıyordur.
Fenerbahçe'nin olduğu bir platformda nasıl oluyor da ligi ve kupaları garantiliyoruz? Daha adamların ne hamleler yapacaklarını görmedik bile. Meesseman'ı muhtemelen ikna ederler, Kayla devam eder, yanına da çok önemli takviyeler yaparlar ve yine herşey olacağına varır, biz de muhteşem Avrupalı oyun kurucularımızla ebedi ikinciliklerimize devam ederiz. Bu şubede güzel şeyler olmaz, bu kadar basit...
 
Fenerbahçe'nin olduğu bir platformda nasıl oluyor da ligi ve kupaları garantiliyoruz? Daha adamların ne hamleler yapacaklarını görmedik bile. Meesseman'ı muhtemelen ikna ederler, Kayla devam eder, yanına da çok önemli takviyeler yaparlar ve yine herşey olacağına varır, biz de muhteşem Avrupalı oyun kurucularımızla ebedi ikinciliklerimize devam ederiz. Bu şubede güzel şeyler olmaz, bu kadar basit...
Kayla kesin bir şekilde gitti, Meesseman belli değil, şuana kadar aldıkları oyuncular aman aman oyuncular değil. Ayrıca koçları Ahmet Çakı. Bu dar piyasada nasıl iyi bir koç bulup çok çok iyi bir takım dizecekler? Ve ayrica ben ligi garanti alırız dedim ve Burke gelirse diğer kupalarfa şansımız dahada artar ama ligi kesinlikle alırız ligde yerliler çok ön plana çıkıyor geçen senenin X faktörü ve lig MVP'si Sevgi Uzun'u Fenerbahçe'den söküp aldık. Burke gelse Sevgi-Burke ikilisi bizi ligde fenerbahçeye karşı şampiyon yapardı ve takımda tuttuğumuz yıllar boyunca aynı şekilde katkı vermeye devam ederdi ama maalesef Burke gelmeyecek. En çok istediğim şeylerden birincisi ilerde Burke'yi almak, ikinciside avrupalı oyun kurucu takıntısindan vazgeçip ABD'li oyun kurucu almak. Ruslar bu turnuvada yokken elimizden geldiğince şampiyon olup müzeyi doldurmaya bakmalıyız. Yarın öbür gün turnuvaya geri dönerlerse 1-2 senelik yatırımla Euroleague women'da finale çıkmak yada şampiyon olmak imkansızlaşır
 
Fenerbahçe'nin olduğu bir platformda nasıl oluyor da ligi ve kupaları garantiliyoruz? Daha adamların ne hamleler yapacaklarını görmedik bile. Meesseman'ı muhtemelen ikna ederler, Kayla devam eder, yanına da çok önemli takviyeler yaparlar ve yine herşey olacağına varır, biz de muhteşem Avrupalı oyun kurucularımızla ebedi ikinciliklerimize devam ederiz. Bu şubede güzel şeyler olmaz, bu kadar basit...
Diana'lı kadrodan sonra en iyi kadromuz. Biraz pozitif enerji lütfen.
 
Kayla kesin bir şekilde gitti, Meesseman belli değil, şuana kadar aldıkları oyuncular aman aman oyuncular değil. Ayrıca koçları Ahmet Çakı. Bu dar piyasada nasıl iyi bir koç bulup çok çok iyi bir takım dizecekler? Ve ayrica ben ligi garanti alırız dedim ve Burke gelirse diğer kupalarfa şansımız dahada artar ama ligi kesinlikle alırız ligde yerliler çok ön plana çıkıyor geçen senenin X faktörü ve lig MVP'si Sevgi Uzun'u Fenerbahçe'den söküp aldık. Burke gelse Sevgi-Burke ikilisi bizi ligde fenerbahçeye karşı şampiyon yapardı ve takımda tuttuğumuz yıllar boyunca aynı şekilde katkı vermeye devam ederdi ama maalesef Burke gelmeyecek. En çok istediğim şeylerden birincisi ilerde Burke'yi almak, ikinciside avrupalı oyun kurucu takıntısindan vazgeçip ABD'li oyun kurucu almak. Ruslar bu turnuvada yokken elimizden geldiğince şampiyon olup müzeyi doldurmaya bakmalıyız. Yarın öbür gün turnuvaya geri dönerlerse 1-2 senelik yatırımla Euroleague women'da finale çıkmak yada şampiyon olmak imkansızlaşır
Önümüzdeki sene Mart-Haziran ayları arasında belki de daha önce tekrar yazar, konuşuruz. Fenerbahçe’nin yıllardır domine ettiği ve bizi maymuna çevirdiği bu branşta geride kalacağını nasıl oluyor da bekleyebiliyorsunuz? Daha onların hamlelerini görmedik.
 
Yani Fb ye bakıp ağlayacağız mı yani en iyiisini kurduktan sonra yıllar sonra GS nezlinde oturup FB den mi korkacağız?Ben de kesinlik ifadeleri sevmem yok lig yok Euroleague ama ayy bir de FB var diye de korkulmaz.GS en iyiisni kuracak,Fb ne kurarsa kursun karşısında duracak bitti gitti.
 
2 transfer daha yapılacak bekliyoruz.Kadın takımımızın çok güçlü olmasını istiyorum.Fenerin kimleri alacağı hiç umrumda değil biz takım olarak ve taraftar olarak kendimize bakmalıyız.
 
2 transfer daha yapılacak bekliyoruz.Kadın takımımızın çok güçlü olmasını istiyorum.Fenerin kimleri alacağı hiç umrumda değil biz takım olarak ve taraftar olarak kendimize bakmalıyız.

Meesseman ve Steawart'ı getireseler de mi umurunda değil? Kuyruğu dik tutmaya eyvallah da sen de içten içe büyük ismler getirmesinler istiyorsun bence. Yemeyelim birbirimizi umrumda değil falan. :)))
 
Meesseman ve Steawart'ı getireseler de mi umurunda değil? Kuyruğu dik tutmaya eyvallah da sen de içten içe büyük ismler getirmesinler istiyorsun bence. Yemeyelim birbirimizi umrumda değil falan. :)))
Evet getirselerde umrumda olmaz bizde zamanında büyük isimler getirdik onlarda kuyruğu dik tuttular benim demek istediğim benim takımım çok daha güçlü olmak durumunda o yüzden kalan 2 transferi yapmak durumundayız.Benim ne fenerden korkum var ne de başka takımdan korkum var yemeyelim aynen😊
 
Coachu açıklar ALTIN VURUŞ'U yaparız...
Caoching olarak önde başlayacağız kadro olarak kurulan takimi küçümseyenlerı goruyorum diger yakadan ama sahaya cikinca bence hissettirirsek ustunlugumuzu unutamayacagimiz bir sezon olacak gibi.
 
Bu sene Stewart getirdiler ama pek faydası olmadı , Meesseman da bence bu yıl eskisi kadar şömine edemedi , bence bu yıl o yıl
 
Coachu açıklar ALTIN VURUŞ'U yaparız...
Caoching olarak önde başlayacağız kadro olarak kurulan takimi küçümseyenlerı goruyorum diger yakadan ama sahaya cikinca bence hissettirirsek ustunlugumuzu unutamayacagimiz bir sezon olacak gibi.
Katılıyorum
 
2 transfer daha yapılacak bekliyoruz.Kadın takımımızın çok güçlü olmasını istiyorum.Fenerin kimleri alacağı hiç umrumda değil biz takım olarak ve taraftar olarak kendimize bakmalıyız.
7 yabancımız varken ısrarla 2 tane daha transfer yapacağız demenizin kaynağını alabilir miyiz lütfen? Yerli öyle bir oyuncu yok zaten malum.
 
Yan branşlardaki voleybol ve basketbol takımlarımızın yapmış olduğu transferler neden hala daha resmi siteden açıklanmıyor?
 
Geri