"Reklam ile uçuş masraflarının kısılması arasında fark var. " Her şey arasında fark var. İki tane demir atomu arasında bile fark var. Mesele o değilki; Konu sponsorluk olunca fark yok.
Reklam bütçesi neye göre belirlenir. Bir düşün bakalım. Belirlediğin bütçe senin giderlerinin yekününü etkilermi etkiler. O zaman senin bilet fiyatını etkilermi etkiler. Düşük fiyatlı bilet satmak için yola çıkan firma onun için buna büyük bütçe ayırmaz. Reklam yapmaz değil. Büyük bütçe ayırmaz. Reklam yapmanın 50 çeşit yolu var. Dükkanın kapısına astığın tabelada reklam.
Bu mantıkla o zaman Ali Sabancı Pegasus'a Boeing ve Airbus almamalı alırsa bütün planları değişir ve biletler pahalı olur. Ve iki demir atomu arasında fark olmaz olamaz.